duminică, 28 septembrie 2008

Despre dragoste, pe scurt

"Dragostea este o poveste straveche, dar care este totdeauna noua." (Heinrich Heine)

Dragostea... cel mai placut sentiment posibil... si totodata cel mai greu de inteles... Dragostea ne ridica, dragostea ne doboara, dragostea ne face fericiti pentru o clipa, dragostea ne orbeste, dragostea ne invata sa fim mai buni... tot dragostea ne tine in viata uneori...

Ca si fericirea, dragostea este perceputa si transmisa diferit in functie de varsta... Se zice ca prima iubire nu se uita niciodata... Ne-o vom aminti si maine si peste ani...

O poveste de dragoste poate dura o clipa sau chiar o viata... Cand iubesti si esti iubit, timpul capata noi dimensiuni... Din pacate, multi dintre noi nu au norocul sa intalneasca dragostea adevarata din prima incercare... Asa apar deziluziile, regretele, intrebari de genul "Cum ar fi fost daca?...". Se pare ca toate se intampla cu un scop... Noi ne dorim sa intalnim dragostea adevarata, pura, insa acest lucru nu se va intampla, pana nu suntem bine "antrenati"... viata e cel mai bun antrenor... e dura cu tine, insa si blanda cand trebuie...

Am iubit si am fost ranit, nu o data... Am fost iubit si am ranit, nu o data... insa nu am avut norocul sa iubesc cu tot sufletul si sa simt ce simte cea de langa mine... nu in totalitate... Se pare ca inca mai am multe de invatat, desi traiam cu impresia ca stiam ce e dragostea... Se pare ca m-am inselat...

Si totusi... exista dragoste pura, fara regrete, fara tradare si fara un strop de ura?... Sunt tare curios...
Vizionare placuta...

Niciun comentariu: