joi, 9 octombrie 2008

Despre deja-vu, pe scurt

"Ce s-ar intampla daca viata nu ar fi ciclica? Probabil cu totii am avut senzatii de deja-vu. Dar putini am constientizat ce sunt cu adevarat aceste senzatii si de unde vin. Si eu am avut aceasta dilema, intrebare si pana la urma am ajuns la un raspuns, pe care cu totii il vom gasi mai devreme sau mai tarziu. Nu ati observat ca anumite lucruri se repeta? Sa luam de exemplu relatiile dintre doi oameni.

Mereu dupa ce suntem dezamagiti de o relatie spunem ca nu ne mai dorim asa ceva si pe moment neincrederea in oameni apare in sufletele noastre, dar dupa ceva timp nu mai tinem cont de ce ne propusesem si o luam de la capat, uneori trecand prin situatii si mai grele decat cele precedente.

De ce facem acest lucru? Pentru a avea sansa sa vedem cu adevarat unde gresim si pentru ca avem o noua sansa sa facem ca totul sa fie bine. Acelasi lucru este si cu deja-vu-urile. Numai ca de aceasta data este un proces un pic mai complex decat o simpla relatie. Facem un anumit lucru si dintr-o data avem acea senzatie ca ne este un lucru foarte familiar, dar nu ne putem aminti de unde, desi stim foarte bine ca nu l-am mai facut niciodata.

Totul pare bizar la inceput si nu acordam prea multa importanta acelei senzatii. Aceste deja-vu-uri se manifesta si sub forma unor anumite situatii, imagini care ne apar in mine sau sub forma unor persoane care ne sunt atat de cunoscute dar nu stim de unde sa le luam. Toate aceste lucruri vin din niste vieti anterioare ale noastre si ne apar tocmai pentru a demonstra existenta unor vieti de dinainte de cea pe care o traim in prezent si pentru a ne face cunoscute anumite greseli pe care, se pare, ca le-am mai facut si altadata. Simplul fapt ca ele apar pur si simplu, fara sa intentionam sa le avem, aceste stari, senzatii, sunt niste semnale de alarma pentru a incerca sa facem lucrurile cat mai bine.

Ni se ofera o noua sansa, in aceasta viata, pentru a putea repara ceva gresit dintr-un trecut si pentru a putea progresa pe plan spiritual. Ar fi foarte grav pentru noi daca nu am reusi sa progresam si doar am stagna sau regresa, neluand in seama tot ce ni se ofera, arata si ignorand tot ce ne vine din trecut. Daca refuzam cu vehementa sa vedem toate aceste semne, totul se va repeta pana cand vom face cum trebuie acele lucruri si evolutia noastra pe plan spiritual ar fi mai lenta, pentru ca in cele din urma tot am realiza unde gresim si vom ajunge pe drumul cel bun.

Depinde doar de noi daca dorim sa percepem aceste senzatii si daca vrem sa tinem cont de ele, eu zic doar sa incercam cel putin sa intelegem unde am gresit, daca deocamdata nu suntem pregatiti sa facem ceva in acest sens."

Alexandra

3 comentarii:

Anonim spunea...

f adevarat ce a zis tipa care a scris ce a scris. e clarvazatoare sau ceva sau a trait anumite experiente de poate spune lucrurile astea asa pe intelesul tuturor? cum pot lua legatura cu ea? felicitari pentru blog. e super tare

Anonim spunea...

am uitat sa ma prezit. pe mine ma cheama andrei si adresa mea de mail este blue_eyez_dark_angel@yahoo.com . multumesc anticipat

Anonim spunea...

nu mi se pare totul chiar asa cum ai zis tu ...adica nu este totul alb sau negru.din experienta stiu ca exista multe nuante de gri.si eu am deja-vu-uri,am avut toata viata,dar pana la urma cred ca de fapt conteaza cum le percepe fiecare.nu exlud perspectiva ta,dar eu personal cred ca este ceva mult mai complex.