joi, 16 octombrie 2008

Despre minuni

Voi vorbi despre un anumit tip de minune... o minune care te face fericit dintr-o data, fara sa ceri asta si fara sa speri la asta... O minune ce se intampla cand te astepti mai putin...

Desi nu credeam in minuni, am cunoscut una :) si e o adevarata minune prin felul ei de-a fi... e o minune ce-mi place mult... o minune cu care poti adormi in gand... zambind... mereu...

E minunea mea... si e minunata asa cum e... :)

P.S. Am ales versiunea asta, scumpa mea :)

5 comentarii:

matzishor spunea...

E poate cel mai frumos lucru sa crezi in minuni si e si mai frumos sa intalnesti una... chiar cred ca asta e adevarata fericire.
P.S. scena respectiva din "40 days and 40 nights" e poate una dintre cele mai superbe scene de dragoste...
Sa te bucuri cat mai mult de minunea ta!

Anonim spunea...

Imi pare rau ca nu am raspuns pana acum, dar acum iti spun ca as vrea sa ma treci Aniţa sau Lasati-ma sa visez. Las asta la alegerea ta:)

O sa citesc si blogul tau, sunt curioasa, dar pana acum timpul nu mi-a permis deloc asta. Stii si tu...trece prea repede, trece undeva deasupra noastra...

Anonim spunea...

Si imi cer scuze ca m-am adresat unei singure persoane, cand de fapt sunteti o echipa:P

Sper sa ma iertati:)

Garfield spunea...

minunile... cat imi place sa cred in ele si sa le fac...

Anonim spunea...

Minunile trebuie sa aiba acea mica putere sa schimbe ceva in viatza ta.Daca odata declarata minune,totul ramane la fel,nu mai are farmec,contur,culoare.Daca tu crezi ca detzii o minune,ajut-o sa se intample :)